עו"ד לתאונות דרכים

בהרבה מקרים אנחנו צריכים להיעזר בעורך דין מכיוון שיש הרבה תחומים שיש להם השלכות משפטיות ולכן אנחנו לא צריכים לקחת החלטה בעצמנו ולהתייעץ רק עם עורך דין מקצועי שיש לו ידע וניסיון לתחום הרלוונטי. כך גם כשמדובר בתאונת דרכים פונים אל עו"ד לתאונות דרכים. לתאונת דרכים שנגרמת יכולות להיות השפעות רבות והשלכות רבות ולכן הרבה מקרים של תאונות דרכים מובילות לתביעות ביטוח וגם לתביעות משפטיות, בין אם מדובר על תאונת דרכים עם נזק לרכוש בלבד או תאונת דרכים שמישהו מהמעורבים בה חלילה נפצע או נפגע פיזית או נפשית.

כאשר ישנה תאונת דרכים עם פגיעות רכוש, בדרך כלל זה מטופל דרך חברות הביטוח, אלא אם לאחד המעורבים לא היה ביטוח מתאים ואז עשויה להיות תביעה ישירה כלפי אחד המעורבים בתאונה שבה נגרם נזק. אבל במקרה שבו ישנה תאונת דרכים שאחד מהמעורבים בה נפגע פיזית, במקרים רבים מי שנפגע יכול להיות זכאי לפיצויים בגין נזקי גוף. במידה וישנו ביטוח רלוונטי, התביעה לפיצויים לנזקי גוף תופנה לחברת הביטוח, אך במידה ולפוגע אין ביטוח מתאים, התביעה לנזקי גוף עשויה להיות מופנית ישירות כלפי מי שאחראי על הפגיעה. 

למה חשוב לפנות לעורך דין תאונות דרכים?

אם נפגעתם פיזית בתאונת דרכים, במקרים רבים הפגיעה תהיה כרוכה בסבל, כאב, ייתכן גם נזק פיזי לטווח ארוך שיוצר מגבלה, הוצאות שונות, הפסד שכר ולכן אתם צריכים לקבל את הפיצויים הראויים כדי להתמודד עם כל אלה. לכן אתם צריכים לפנות לעורך דין תאונות דרכים וחשוב לעשות זאת בשלבים מוקדמים ככל הניתן. עורך דין לתאונות דרכים שהוא מקצועי ומנוסה יעשה ככל הניתן על מנת שתקבלו את הפיצויים המקסימליים שאתם זכאים להם. לכן זה חשוב מאוד שתפנו לעו"ד תאונות דרכים יניר הראל עורכי דין במקרה שנפגעתם בתאונה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח מוסך – האם גם הלקוחות מבוטחים?
ביטוח מוסך הוא סוג של ביטוח המכסה את עלות הנזק או הגניבה למוסך הבית. זה יכול גם לכסות את עלות התיקונים...
קרא עוד »
אוג 03, 2022
שליטה באמנות הבחירה: 5-7 גורמים חיוניים בבחירת מנתח פלסטי
החיפוש אחר שיפור המראה החיצוני באמצעות ניתוחים פלסטיים הוא מסע אישי משמעותי ועמוק. כאשר יוצאים לדרך...
קרא עוד »
ספט 21, 2023
איך לבחור עגלת כלים למוסך שלך
אנשים לא מודעים לכך אך ניהול של מוסך זו אחת המשימות המורכבות והקשות ביותר שיש. כך אתם יכולים לראות כי...
קרא עוד »
יול 04, 2019