כל האפשרויות של עמדת טעינה לרכב חשמלי

עמדת טעינה לרכב חשמלי

בעולם שכבר מודע היטב לחשיבות שינוי ההרגלים כדי לשמור על כדור הארץ, אך טבעי הוא שנראה בכבישים יותר ויותר כלי רכב חשמליים או היברידיים, כלומר כאלה שלצד המנוע החשמלי מכילים גם מנוע בנזין, אם כי המטרה היא שאת רוב האנרגיה יספק המנוע היעיל יותר אנרגטית. ככל שמתרבים כלי הרכב החשמליים נדרשות עמדות טעינה רבות יותר – וגם מבחינה זו ישנן מספר אפשרויות.

עמדת טעינה ביתית

אופציה אחת של עמדת טעינה לרכב חשמלי היא זו הביתית. עמדות הטעינה הביתיות מציעות יתרות משמעותי מאוד והוא הנוחות המרבית – בזכות העובדה שאין צורך לחפש במיוחד מקום שבו תיטען הסוללה. עוד יתרון הוא הביטחון שהסוללה לא תתרוקן באמצע נסיעה – שכן יש לכם שליטה מלאה על זמני ההטענה, ובזכות הנוחות הרבה אין שום סיבה בעצם לצאת מהבית עם סוללה פחות ממלאה. קטגוריה זו של עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים מתאימה גם למשרדים.

עמדות טעינה ציבוריות

היתרון העיקרי של עמדת טעינה לרכב חשמלי שממוקמת בתחנת דלק, מרכז קניות ושאר מקומות ציבוריים הוא העוצמה הרבה יותר בהשוואה לדגמים הביתיים. הדגמים השונים והאיכותיים בקטגוריה זו מגיעים עם מטען תלת פאזי, מנגנון לזיהוי זרם יתר וכן זליגת DC, וכאמור הספק גבוה (למשל 22 קילו-וואט).

בעמדות אלה חשובה גם העמידות בפני פגעי מזג אוויר, ועוד דגש הוא העיצוב – כדי להפוך את הטענת המכוניות החשמליות לחוויה שהיא לא "רק" יעילה, מהירה וידידותית לסביבה, אלא גם נעימה.

עמדת טעינה לרכב חשמלי מהירה במיוחד

האופציה העוצמתית ביותר של תחנות ההטענה. דוגמה אחת היא דגם שמגיע להספקים של 43 קילו-וואט AC ועוד 50 קילו-וואט של זרם DC, ויש גם דגמים שמגיעים להספקים של 163 או 320 קילו-וואט. בעמדות אלה יש גם זיהוי מבוסס RFID ובאופן כללי הן מתאימות במיוחד למצבים שבהם נדרשת עמדת טעינה לרכב חשמלי בעל טווח נסיעה משמעותי. גם אוטובוסים יכולים להיעזר בעמדות המהירות במיוחד. ניהול עמדה שכזו מחייב תשומת לב רבה לנושא הבטיחות, ולכן חשוב לרכוש עמדות של יצרניות שמוכרות כאיכותיות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חברה מומלצת לשירותי פירוק ארונות הזזה
היום יש לא מעט סוגים שונים של אנשי מקצוע, אשר מספקים את שירותיהם בתחום של פירוק והרכבת ארונות. אך כל מי...
קרא עוד »
דצמ 01, 2020
השחרת חלונות לרכב – אחוזי ההשחרה הקיימים
הרכב הפרטי שלנו הוא זה שאותו מטפחים עד כמה שרק אפשר, כל אחד לפי היכולת הכספית שלו והעלות של תחזוקת...
קרא עוד »
אוק 24, 2018
אילו שירותים מספקים מגרשי פירוק רכבים?
פירוק ומיחזור רכבים הפכו בשנים האחרונות לענף ענק. חשוב מאוד להבין טוב את השוק ומה עושה אותו כל כך...
קרא עוד »
אוג 01, 2022