איך לבחור חרמש אופטימלי?

חרמש הוא אחד מכלי הגינון החיוניים אצל גננים מקצועיים. הוא מאפשר קיצוץ מהיר ויעיל של עשבייה שהתפתחה בצורה נרחבת על הקרקע ומאפשר לעבד את האדמה מחדש, בקלות רבה יותר. אז נשאר רק לשאול – איך בוחרים חרמש מתאים?

 

חרמש חשמלי או חרמש בנזין?

החלוקה העיקרית בין סוגי חרמשים שונים היא בין חרמש חשמלי לבין חרמש הפועל על בנזין. יש גם חרמש משולב, או חרמש נטען, אבל ההבדלים העיקריים נובעים מהכוח של המנוע.

 

חרמש בנזין

נחשב עמיד, חזק ומקצועי יותר. מתאים לבעלי מקצוע אשר משתמשים בחרמש באופן אינטנסיבי, אך יש לתחזק ולשמור על ניקיון מערכת ההנעה של חרמש בנזין, כדי להבטיח עמידות שלו לטווח ארוך. במקרה כזה, חרמש בנזין איכותי יכול לשרת אתכם היטב שנים ארוכות.

 

חרמש חשמלי

מחירים של חרמש חשמלי לרוב נמוכים יותר ממחיר חרמש בנזים. המנוע שלו שקט יותר וקל יותר להפעיל אותו, אבל הוא לרוב נחשב חלש לעומת חרמש בנזין ואף מחזיק מעמד פחות זמן.

משום כך, חרמש חשמלי בדרך כלל מתאים יותר למשתמשים ביתים, אם כי יש גם חרמשים חשמליים מתאימים למשתמשים קצת יותר מקצועיים – הכל בהתאם לרמת האינטנסיביות והתדירות של השימוש.

 

חרמש חשמלי נטען

היתרון העיקרי של חרמש חשמלי נטען הוא באפשרות להשתמש בו ללא כבל חשמל, כלומר, ללא הגבלת מרחק מנקודת החשמל. יחד עם זאת, כדאי לדעת כי חרמש נטען יקר יותר מחרמש חשמלי רגיל ומצד שני, הוא דווקא חלש יותר.

 

לסיכום, חרמש הוא כלי עבודה בסיס לכל גנן, אבל בחירה של חרמש מתאים עשויה להיות קצת מבלבלת למי שלא מכיר ומנוסה. אם אתם רוצים סיוע מקצועי בבחירת חרמש מתאים, צרו איתנו קשר עם ויליג'ר לעזור!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור עגלת כלים למוסך שלך
אנשים לא מודעים לכך אך ניהול של מוסך זו אחת המשימות המורכבות והקשות ביותר שיש. כך אתם יכולים לראות כי...
קרא עוד »
יול 04, 2019
פנסים לרכב – כל הסיבות למה כל כך קריטי שיהיו תקינים ואיך עושים זאת
אין ספק אחד הדברים הקריטיים ביותר ברכב שלנו הוא נושא הבטיחות. בכל שנה אנחנו עושים בדיקת תקינות במהלך...
קרא עוד »
יונ 13, 2023
השכרת מכונות פוליש לרצפה כולל דקים – מכונות מקצועיות ואמינות
בכל הנוגע לשיפוץ או תחזוקה של הרצפות שלכם, השכרת מכונות פוליש לרצפה היא בחירה משתלמת ויעילה. בין אם...
קרא עוד »
ספט 06, 2023